Listing 1 - 10 of 31 << page
of 4
>>
Sort by

Periodical
Currents in biblical research.
ISSN: 1476993X Year: 1993 Publisher: London Sheffield Sage Publications. Sheffield academic press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
A Course in Language Teaching
Author:
ISBN: 9781107684676 9781009024518 1107684676 Year: 2012 Publisher: Cambridge Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"A completely revised and updated edition of A Course in Language Teaching. This book provides a comprehensive introduction to English language teaching, and is suitable for teachers in a variety of educational settings, including compulsory education. It has been completely revised and updated to include essential new topics for the modern English language teacher, including English as an international language, Content and Language Integrated Learning (CLIL) and using digital materials. It is ideal for initial teacher training and as a reference guide for practising teachers. The book combines theory and practice, with each unit containing tasks that encourage reflection and discussion, plus action tasks such as classroom observation and practice"--


Book
Practical English Usage
Author:
ISBN: 0194202437 9780194202435 9780194202428 9780194202411 9780194202442 9780194202459 9780194202510 Year: 2016 Publisher: Oxford Oxford university press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Practical English Usage is recommended for any teacher, trainee teacher, or advanced-level student looking for answers to questions about the English language. The material is now organised in two parts (grammar and vocabulary), making it easier than ever to find the answers, either online or in print. Part 1 is a complete practical learner's grammar with 28 sections, covering all the structural points that cause problems for learners. Part 2 is a guide to vocabulary problems covering : rules for word formation and spelling ; a survey of high-priority vocabulary areas ; an A-Z guide to over 250 common word problems. The 600+ entries provide answers to the questions that learners typically ask, for example : use of tenses ; the truth about conditionals ; article problems ; singular they ; getas a passive auxiliary ; bring or take ? ; can, could, may or might ? ; classic or classical ? ; the language of emails ; rules for word formation and spelling. Plus : the grammar of speech and formal writing ; British-American differences ; questions of style and idiomchanges in English ; politeness ; avoiding offensive language ; a survey of high-priority vocabulary areas ; a guide to over 250 common vocabulary problems ; lists of learners' most common mistakes.


Book
LESvaardig : basisdidactiek NT2
Author:
ISBN: 9789461058614 9461058616 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktisch studieboek voor (beginnende) docenten die volwassen anderstaligen de Nederlandse taal moeten leren. Hoe richt je je NT2-les het beste in? Heb je je klassenmanagement goed op orde? Hoe geef je de beste feedback? Hoe ga je om met je leergang? Houd je wel genoeg rekening met de verschillen per leerling? Kun je zelfstudie succesvol inzetten? Het beroep van de NT2-docent vraagt om een flexibele houding en om een goed inzicht in zowel de stof als in de leerder, kortom: lesvaardigheid. Dit boek biedt de (beginnende) NT2-docent praktische handvatten die hem of haar direct helpen bij het kundig en efficiënt lesgeven aan anderstaligen, waarbij bovendien volop rekening wordt gehouden met de verschillende belangen, wensen en achtergronden van de leerders. In LESvaardig worden aan de hand van herkenbare situaties uit de lespraktijk didactische competenties uitgelicht. De gebruiker krijgt opdrachten aangereikt die hem of haar helpen bij het verwerven van inzicht in verschillende les- en leerprocessen. Ook wordt in LESvaardig aangezet tot reflectie op het eigen handelen en gestimuleerd tot uitwisseling van ervaringen met studiegenoten of collega's. Dit boek geeft de docent ideeën die direct in de les kunnen worden toegepast over uiteenlopende onderwijsaspecten, van het controleren van presentie tot het zorgen voor input en het opgeven van huiswerk. Het staat vol met praktische tips voor succesvolle NT2-lessen en voor een betere begeleiding van anderstaligen bij het leren van de Nederlandse taal.

Art de la couleur
Author:
ISBN: 2249250146 9782249250149 Year: 1996 Publisher: [Paris] : Dessain et Tolra,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Existe-t-il une science de la couleur ? La couleur ce n'est pas seulement une affaire de goût, c'est ce que nous enseigne cet ouvrage. Il nous montre que les problèmes de couleur peuvent être résolus à partir de règles objectives. Il sera d'une aide précieuse pour tous ceux qui travaillent en relation avec la couleur.


Periodical
International journal of electrical engineering education.
Authors: ---
ISSN: 00207209 Publisher: Manchester : Manchester university press,


Periodical
The journal of environmental education.
ISSN: 00958964 Publisher: Washington (D.C.) : Heldref,


Periodical
Computer applications in engineering education.
ISSN: 10613773 Publisher: New York (N.Y.) Wiley


Periodical
Mathematische Semesterberichte.
Author:
ISSN: 0720728X 14321815 Year: 1981 Publisher: [Germany] : Springer Berlin Heidelberg


Book
Researching architecture
Authors: --- ---
ISBN: 9783037610237 9783037610190 3037610190 3037610239 Year: 2010 Publisher: Lucerne Quart Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The second volume of the Laboratory series takes a stance in the widespread discussion on research and the creative process of archi-tecture. Examples are used to show how individual insight can be applied to the design process, thereby making it communicable.

Listing 1 - 10 of 31 << page
of 4
>>
Sort by